maandag 28 juli 2014

Durf jij het aan, de Flexa kleur Vibrant Red?


Onlangs ben ik naar het Flexa Bloggers Event geweest van Meet the Blogger in Amsterdam. In mijn vorige blog heb ik geschreven hoe kleurrijk de dag was. De goodybag bestond onder andere uit 2 blikken muurverf naar keuze. Mijn oudste zoon van 6 jaar had net de week ervoor aangegeven dat hij graag een rode muur op zijn kamer wilde hebben. Hij is nu helemaal in de ban van Lego Chima vuur en ijs. En aangezien hij naar groep 3 gaat, dacht ik:"Waarom ook niet?" Het is tenslotte zijn kamer en dus mag hij het zelf bepalen. De keuze was snel gemaakt: 2 potten Vibrant Red. Zelf had ik eigenlijk de kleur Early Dew voor mijn slaapkamer willen uitkiezen, maar zoonlief is als eerste aan de beurt. Het wordt dus rood.

En of het rood is! Mijn zoon wilde het liefst direct aan de slag, maar vanwege de hittegolf hebben we het een paar dagen uitgesteld. Inmiddels zit het op de muren. In de goodybag zat naast de pot verf, ook een kwast en een bakje met roller om direct aan de slag te kunnen gaan. Zelf heb ik er nog schilderstape en een laserwaterpas aan toegevoegd.

Goody bag Flexa




Met de laser waterpas krijg je een strak resultaat.


 Het afplakken is altijd het meeste werk. Maar de rest wilde ik echt niet rood hebben!


Vol spanning vullen we het bakje met de rode verf...










Natuurlijk wil mijn zoon ook mee helpen met rollen:



En dan hierbij het resultaat:



Hij is helemaal tevreden en dat is toch het belangrijkste. En ik? Ik vind dat het een stoere kamer aan het worden is. Het is nog niet helemaal klaar, maar het begin is er. De verf dekt echt in een keer!!! Ik twijfelde nog om de roller te gebruiken die in de goodybag zat en die twijfel bleek terecht. Het werd erg streperig omdat het een kleine roller betrof. Vandaar dat ik het tweede blik wel heb gebruikt om met een grotere roller de laatste laag aan te brengen.

We hebben twee rode fotolijstje gekocht bij de Ikea. Nu het klaar is, gaan we nog een paar lijstjes kopen. Ik heb daar zijn Lego Chima stripboek plaatjes in gedaan, zodat hij er altijd naar kan kijken. 


Omdat ik nog een restje verf over had, heb ik het prikbord randje geverfd met de muurverf. Zo past het beter bij de muur. 



Dus nu mijn vraag, zou jij Vibrant Red aandurfen? Dit is in ieder geval #WatMijnMurenVertellen van mijn zoon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten