zaterdag 8 maart 2014

Meet the Blogger Masterclass

Donderdag was het dan zo ver! Meet the Blogger Masterclass Video & Personal Branding. Ik had me heerlijk geinstalleerd in de trein met een nieuw boek en alles verliep op rolletjes.. totdat ik er bijna was. Vertraging en een treinstoring gooide roet in het eten. Op mijn NS-appje zag ik alleen maar rood en heel veel uitroeptekens. Wat nu?

Op het perron kwam ik een Sanoma medewerkster tegen en samen hebben we de bus genomen. Achteraf een goede beslissling, ik kwam weliswaar een kwartier te laat, maar de storing heeft nog de hele ochtend geduurd. Dus achteraf een zeer goede beslissling.

Maar dan de masterclass, want daar ging het natuurlijk om. Het was een zeer leuke dag. Zo leuk om zoveel bloggers te ontmoeten die ik online ben tegen gekomen. Ondanks dat ik nog maar net ben begonnen, maakte dat helemaal niet uit. Je werd juist zo aangemoedigd om vooral door te gaan. Het eerste gedeelte was Personal Branding, gegeven door Kirsten Jassies van JustK - Blogtoday en Jantine Vaartjes April and May. Ik heb zoveel nieuwe ideeen gekregen; onder andere het vaststellen van rubrieken en een planning. Dat wordt gelijk volgende week in de praktijk gebracht!

Het tweede gedeelte, de videomasterclass werd gegeven door Kat Tan-Conte van ZerotheOne. Ze vertelde zeer enthousiast over het delen van verhalen die zij overal op de wereld tegenkomt. De opdracht was: maak een 1 minuut filmpje over jou en waar je blog voor staat. We hadden 30 minuten om te filmen en het moest in de omgeving van het hoofdkantoor van Sanoma (Hoofddorp). Met hulp van medeblogger An (www.tartetaartan.nl) heb ik een filmpje gemaakt over Mood & Wonen, want daardoor ben ik gaan bloggen. Uiteraard moest het in het engels, maar in mijn eigen blog heb ik toch voor de nederlandse voiceover gekozen;-)

Het was een echt geweldig inspirerende dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten