woensdag 4 juni 2014

DIY painting again!

English text below

Ik had me voorgenomen om elke week te bloggen en dat lukte ook goed, totdat er diverse DIY projecten zich aandiende. Na elke DIY had ik echt geen puf meer om te schrijven. In deze blog zie je een overzicht wat ik de laatste twee weken zoal heb geklust...


Als eerste heb ik de gangdeuren (toilet en van de wasmachine ruimte) eindelijk in de grondverf gezet. De verbouwing is gedaan in 2011 dus het werd wel tijd. Maar ik stelde het elke keer weer uit. Nu weet ik weer waarom. Het zijn extra lange deuren en het was al een heel karwei om ze mooi in de grondverf te krijgen. Ik zie er nu al tegenop om ze weer te verven. Oh ja, ze worden helemaal kraak helder wit.


In dezelde week heb ik ons tuinstel onder handen genomen. We gaven een BBQ dus ik wilde de tuin er wel een beetje netjes hebben. Dus de tafel en de twee banken moesten weer opgefrist worden. Ook weer in de kleur wit.


Het volgende project stond die maandag al weer gepland. En dat was de gaatjes dichten van het gipsplafond. Ik heb ze niet geteld, maar het waren er zeker meer dan 350.. wat een werk. 





En wanneer de vuller gedroogd is, moet het natuurlijk wel weer gewit worden. Het resultaat is prachtig geworden. 


Nu nog moed verzamelen om de gangdeuren weer te gaan schuren, zodat ik het weer kan gaan verven...

--

I had planned to blog every week and that went well, until several DIY projects presented itself. After every DIY I really did not have the energy to write. In this blog you will see a list of what I have done in the last two weeks.
First I finally put the corridor doors (toilet and laundry room) in the primer. The renovation was done in 2011 so it's about time. The doors are extra long and it was quite a chore to get them nicely primed. I'm already reluctant to paint them again. Oh yeah, they are all crisp white.
In the same week I painted our garden furniture. We gave a BBQ so I wanted the garden to be nice. So the table and the two banks had to be refreshed again. Again in the color white.
The next project was planned the next day at Monday. It was to punctures the plaster ceiling. I did not count them, but there were certainly more than 350 .. what a job.
And when the filler had dried, it must of course be whitened again. The result is stunning.

Next will be the doors in the hallway..

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd zo leuk om dit soort dingen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he, alleen tegen het voorbereiden zie ik altijd tegenop. Maar met een muziekje op is het fijn werken:-)

      Verwijderen

Populaire berichten