woensdag 5 februari 2014

ShowUp 2014

Met mijn voornemen om te gaan bloggen en wellicht te starten met een webshop, kon ik natuurlijk niet wegblijven van de beurs ShowUp die afgelopen weekend gehouden werd in Amsterdam. Samen met mijn moeder heb ik de trein genomen en zijn we met het pontje naar de overkant gegaan. Wat een stralende zondagmiddag!

ShowUp is een beurs dat zich primair richt op inkopers en detaillisten die hun assortiment aan willen vullen met cadeaus en woonaccessoires.

Als je binnenkomt ziet het er al gelijk gezellig uit. Omdat elke stand dezelfde tafel en een strakke achterwand heeft, is er gelijk eenheid. Het is echter verrassend hoe een ieder dat heeft aangepast aan haar of zijn eigen stijl.


Een aantal hebben echt goed nagedacht hoe ze de stand zouden inrichten. Twee stands die ik erg mooi vond zijn die van Toffe Madammen en de stand van Eva Schreuder. Vooral door de eenvoud en de simpele ideeen als canvasdoeken en lege dozen met een papieren rol eroverheen maken het erg bijzonder. 

Toffe Madammen

 
Eva Schreuder




Heel veel producten op de beurs had ik al eens een keer gezien. Maar de nieuwste dekbedden van Snurk waren hier de primeur. Deze dekbedhoezen komen pas over ruim een week uit!
Naast (mijn) favoriet de Astronout en de Ballerina hebben ze nu ook een Brandweerman en een Spaanse danseres. 

Snurk - Brandweerman

Snurk - stand 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten