maandag 24 maart 2014

Monday Moodboard #3

Sinds de verbouwing van mijn eigen huis, ben ik van stijl veranderd. Voorheen wilde ik alles alleen maar wit hebben, nu komt er meer kleur in het interieur. Het blijft wel sober, door zwart en het gebruik van hout. Het moodboard dat ik heb gemaakt vind ik prachtig. Ik hou van deze stijl. Vintage, maar strakke lijnen. In mijn eigen interieur heb ik het echter minder sober als in dit moodboard.

Het schilderij wat als inspiratiebron heeft gediend voor dit moodboard heb ik gezien in het Kroller-Muller museum. Het is van de schilder Isaac Israels en het heeft als titel:"Het transport der kolonialen " uit 1883. Wanneer je het schilderij in het echt ziet, zie je pas alle details en alle gezichten goed.

De kleurstalen zijn van Farrow & Ball, Print Room Yellow 69 en Off-Black 57. Zo'n zelfde kleur zwart heb ik onlangs op de muur geverfd. Het staat prachtig!


Since the renovation of my own house, I changed my style. Previously, I only wanted the whites in my home.  Now there is more color in my interior. It remains sober, because I use more black and wood. I love this moodboard because I like this vintage style.
 

I've seen the painting in the Kröller-Müller Museum. It is from the painter Isaac Israels: "The transport of colonials" from 1883. When you see the painting in real life, you will see everything in detail.

The color swatches are from Farrow & Ball, Print Room Yellow 69 and Off-Black 57. I recently painted one wall a similar color black. It is beautiful!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten